Garanciális Ügyintézés
Garancia ügyintézés*
A garanciális ügyintézéshez szükségünk van:
- a terméken vagy csomagolásán lévő egyedi azonosító számra (Thule termék esetén 2 ezüstszínű cimke van),
- a számlának másolatára,
- fotóra a sérülésről
- és a termékről.
Az ügyintézés keretében a gyártótól bekérjük a javításhoz az alkatrészt - ha ki tudja otthon ÖN cserélni - elküldjük. Ha a javításhoz szakember segítsége szükséges, bekérjük a terméket javításra.
10 000 Ft alatt – nincs
10 000 – 100 000 Ft között – 2 év
100 000 – 250 000 Ft között – 3 év
Thule termékek estén a gyártói meghosszabított garancia, CSAK a vásárlást követően, a Thule.com/registration oldalon való beregisztrálással érvényesíthető.