Miért jó Thule termékeket vásárolni?
Miért olyan népszerűek a Thule-termékek?
Active life, simplified. A Thule népszerűségét kutatva talán elég is, ha a szlogenjüket idézzük. Már 1942-ben, a cég megalapításakor, az azóta is érvényben lévő elv vezérelte a Thule fejlesztő-tervezőit: hozzásegíteni minden, az aktív élet iránt elkötelezett vásárlót, hogy könnyedén élvezhesse a sportra, hobbijára szánt időt. A Thule az eltelt évtizedekben a világ minden pontjára eljutott Svédországból. Termékeiket éppúgy megtaláljuk az ausztrál partokon, az Andok hegyvidéki bicikliútjain, mint az Alpok sípályáin vagy Boston utcáin. Népszerűségük egyik titka éppen ebben rejlik: mindenhol bizonyítanak, 139 piacon világszerte.
A Thule célközönsége jól körülhatárolt: elsősorban a kültéri kalandok szerelmeseire, a családokra, a sportok kedvelőire fókuszálva tervezi meg és állítja elő termékeit. Több kategóriában is piacvezetők: csomagszállítóik (tetőrácsok, tetőkosarak, tetőboxok és tartozékaik) és multifunkcionális gyermekhordozóik letaszíthatatlanok a képzeletbeli trónról. Valamennyi termékük garancia a biztonságos működésre, a könnyedségre és az eleganciára. A Thule minden részletre ügyel: kínálatában az is megtalálja a számára megfelelő terméket, aki telefontokot keres, és az is, aki a síléceit szeretné a hegyekbe szállítani. És minden esetben ugyanabban a minőségben, esztétikus kivitelezéssel – íme, a népszerűség következő biztosítéka.
A Thule állandóan képes a megújulásra, és mindig képes szem előtt tartani az előrevivő értékeket. A cég alapértékei között foglal helyet a fenntarthatóságra való törekvés, a tudatosság. Termékeiket teljes életciklusukat megtervezve állítják elő. A fenntarthatóságot figyelembe véve történik a tervezés, az anyagválasztás, a gyártási eljárás, számolnak az újrahasznosítás lehetőségeivel, víz- és hulladékgazdálkodási újításaik vannak. Minden általuk előállított tárgyat hosszú élettartammal terveznek azon elv alapján, hogy így gazdálkodnak a legjobb módon a természeti kincsekkel. Rengeteg innováció kötődik kutató- és tervezőcsapataikhoz.
A Thule jelentős részt vállal a társadalmi felelősségvállalás területén is. Munkahelyteremtés, hátrányos helyzetű társadalmi csoportok támogatása, befektetés az oktatásba – könnyedén ezt is, ahogyan a cég működésének minden területén. Kereskedői politikájukra jellemző, hogy nem csupán a nagy terjesztőkkel kooperálnak, hanem szoros együttműködést valósítanak meg a kiskereskedőkkel is, így juttatva el termékeiket és az általuk képviselt szemléletet minél rövidebb és személyesebb úton a fogyasztókhoz.
Tradíció, tapasztalat, minőség, innováció, felelősségvállalás – ez éppen elég a sikerhez.